info@businessofsports.nl | 040 - 782 00 03
Workshop: Growth Hacking in sport
Workshop: Growth Hacking in sport

Introductie

In de sportwereld zijn we continu op zoek naar ontwikkeling en groei. Sporters trainen hard om de concurrentie voor te blijven en zich te onderscheiden. Als manager in de sport ben je hier ook dagelijks mee bezig. Een hogere omzet, meer sporters, een grotere fanbase, meer volgers op social media. Maar welke werkwijze past nu het beste in de huidige snelle en digitale wereld? Growth hacking!

 

Tijdens deze eendaagse workshop worden de principes van growth hacking toegepast op de sportwereld en krijg je tips & tricks om de resultaten van je eigen marketingactiviteiten in korte tijd een boost te geven. Vanzelfsprekend ligt de nadrukkelijke focus op digitale marketing.

Wie denkt dat growth hacking om grote budgetten vraagt heeft het mis. Door de combinatie van creativiteit, innovatie en data maakt growth hacking het mogelijk om met minimale middelen te experimenteren voor het juiste resultaat.

 

In de workshop onderzoeken we samen met docent en expert in growth marketing Jeffrey Hamelink de mogelijkheden van growth hacking binnen  sportorganisaties. Na een introductie op de growth marketing mindset en werkwijze, buig je je samen met andere deelnemers en de docent over verschillende marketingvraagstukken. We focussen ons daarbij op digitale marketing. Door op creatieve wijze de data uit jouw marketingactiviteiten te combineren met het constant voor ogen houden van de behoeften van jouw doelgroep, ga je steeds effectiever te werk.

 

Praktische informatie

Datum: 13 december
Duur: 09.30u – 16.30u
Locatie: Slot Zeist
Totale kosten: €345,- ex btw (incl. lunch & afsluitende borrel)

Heb je een vraag?

Neem dan contact met ons op!

Introductie

In de sportwereld zijn we continu op zoek naar ontwikkeling en groei. Sporters trainen hard om de concurrentie voor te blijven en zich te onderscheiden. Als manager in de sport ben je hier ook dagelijks mee bezig. Een hogere omzet, meer sporters, een grotere fanbase, meer volgers op social media. Maar welke werkwijze past nu het beste in de huidige snelle en digitale wereld? Growth hacking!

 

Tijdens deze eendaagse workshop worden de principes van growth hacking toegepast op de sportwereld en krijg je tips & tricks om de resultaten van je eigen marketingactiviteiten in korte tijd een boost te geven. Vanzelfsprekend ligt de nadrukkelijke focus op digitale marketing.

Wie denkt dat growth hacking om grote budgetten vraagt heeft het mis. Door de combinatie van creativiteit, innovatie en data maakt growth hacking het mogelijk om met minimale middelen te experimenteren voor het juiste resultaat.

 

In de workshop onderzoeken we samen met docent en expert in growth marketing Jeffrey Hamelink de mogelijkheden van growth hacking binnen  sportorganisaties. Na een introductie op de growth marketing mindset en werkwijze, buig je je samen met andere deelnemers en de docent over verschillende marketingvraagstukken. We focussen ons daarbij op digitale marketing. Door op creatieve wijze de data uit jouw marketingactiviteiten te combineren met het constant voor ogen houden van de behoeften van jouw doelgroep, ga je steeds effectiever te werk.

Praktische informatie

Datum: 13 december
Duur: 09.30u – 16.30u
Locatie: Slot Zeist
Totale kosten: €345,- ex btw (incl. lunch & afsluitende borrel)

Wat brengt de dag?

De workshop bestaat uit de volgende onderdelen:
* Introductie op growth hacking en klantgericht ondernemen
* Data-analyse: welke data zijn relevant en wat doe je ermee?
* Growth hacking in je organisatie: optimaliseren van processen, business intelligence & personeel
* Low-budget growth marketing: slim omgaan met minder budget
* Experimenten, tools en best practices
* Zo ga je effectiever werken: build, measure, learn

Wat levert het op?

Na één dag ga je naar huis met praktische tips en weet je hoe je growth hacking principes kan inzetten binnen je dagelijkse werkzaamheden om de prestaties van je marketingactiviteiten te vergroten. Schrijf je direct in. Profiteer van €50,- korting en betaal slechts €295,- 

Docent

Jeffrey Hamelink is docent van deze workshop. Zijn ervaringen binnen e-commerce bedrijven Coolblue en Bol.com heeft hij voortgezet binnen zijn eigen bedrijf Direct Impact (consultancy & implementatie van growth hacking). Daarnaast coacht hij start-ups is samenwerking met DutchBasecamp.

Docent

Jeffrey Hamelink is docent van deze workshop. Zijn ervaringen binnen e-commerce bedrijven Coolblue en Bol.com heeft hij voortgezet binnen zijn eigen bedrijf Direct Impact (consultancy & implementatie van growth hacking). Daarnaast coacht hij start-ups is samenwerking met DutchBasecamp.

Wat brengt de dag?

De workshop bestaat uit de volgende onderdelen:
* Introductie op growth hacking en klantgericht ondernemen
* Data-analyse: welke data zijn relevant en wat doe je ermee?
* Growth hacking in je organisatie: optimaliseren van processen, business intelligence & personeel
* Low-budget growth marketing: slim omgaan met minder budget
* Experimenten, tools en best practices
* Zo ga je effectiever werken: build, measure, learn

Wat levert het op?

Na één dag ga je naar huis met praktische tips en weet je hoe je growth hacking principes kan inzetten binnen je dagelijkse werkzaamheden om de prestaties van je marketingactiviteiten te vergroten. Schrijf je direct in. Profiteer van €50,- korting en betaal slechts €295,-