info@businessofsports.nl | 040 - 782 00 03
Ger Hofstee

Professor in Marketing

MAIL MIJ

1

OPLEIDINGEN

0

VOLGERS

0

BEOORDELINGEN

G er Hofstee studeerde macro-economie, marketing, bedrijfskunde en ‘e-learning and digital cultures’. Hij heeft gewerkt als productmanager, salesmanager, marketing manager, commercieel directeur, algemeen directeur, voorzitter groepsdirectie en CEO. Hij heeft daarna als adviseur meer dan 90 marketing projecten gedaan in consumenten-, industriële-, zorg- en dienstenmarkten, vooral om organisaties markt- en klant bewuster te maken, om product-, merk- en communicatie strategie te ontwikkelen en om bedrijven van hun analoge- naar digitale ontwikkeling te begeleiden.

Ger is Professor Marketing aan het Institute d’Administration des Enterprises van de Université Paul Cézanne in Aix en Provence et Marseille en aan de IBO Business School in Leusden. Tevens is hij decaan van de MBA voor professionals in de zorg van VvAA. Als auteur heeft hij 12 boeken geschreven waaronder ‘de 10 stappen marketing methode’, ‘Master in Marketing’, ‘Changing the rules in the Internet era’, ‘World Mega Trends’, ‘Vraaggestuurde Informatie Logistiek’ en recentelijk de ibooks ‘alle 25 goed’ geheide high performance marketing strategieën, ‘van analoognaardigitaal.nu’ en ‘Fatal Error 50 disruptieve marketing cases’. Hij publiceerde meer dan 150 artikelen op digitaleconomics.nl.

Nog geen volgers
Nog geen reviews
OPLEIDING
Prijs

Digitale & data-driven strategieën voor de sport

€ 2.950,- ex BTW

BEKIJK

Neem contact op