info@businessofsports.nl | 040 - 782 00 03

13-06-2018

Vijfdaagse

per persoon /

2.950,- ex BTW

Digitale & data-driven strategieën voor de sport

Docent

Peter Sprenger

Category

Meerdaagse opleiding

Deelnemers

Nog geen deelnemers

Course Reviews

Geen reviews

Omschrijving

Ben jij een ambitieuze professional en op zoek naar kennis over de digitale impact in de sport? Dan is de vijfdaagse executive opleiding  ‘Digitale & data-gedreven strategieën voor sportorganisaties’ iets voor jou!

De opleiding focust zich op de uitdaging die moderne sportorganisaties hebben om een succesvolle digitale strategie te ontwikkelen. Zeer deskundige docenten en topmensen uit de praktijk nemen je vanuit een breder bedrijfskundig perspectief mee in de laatste inzichten van actuele thema's als; van big naar small data, data capturing, fanbase marketing, sporteconomie en digitale strategie. Deze meerdaagse opleiding voor professionals in de sport wordt gegeven op de Campus van Business of Sports Academy, Slot Zeist.

Doel en opzet

Het unieke executive opleidingsprogramma is opgebouwd uit twee blokken en beslaat in totaal vijf werkdagen. Het eerste blok duurt drie dagen, aaneengesloten met diners en (facultatieve) overnachtingen en vindt plaats op 13, 14 en 15 juni. Het tweede blok van twee dagen volgt op enkele weken na de driedaagse bijeenkomst op 5 en 6 juli. Direct vanaf de start van het programma gaat de groep als geheel aan de slag. Naast de verworven kennis maak je als deelnemer een ‘masterpiece’ met andere deelnemers dat model staat voor de digitale strategie van jouw organisatie.

Programma

In een intensief programma leer je hoe je maximaal kunt profiteren van ontwikkelingen in de digitale omgeving van de sport en ga je aan de slag met innovatieve strategieën.

Slim gebruik maken van data in de digitale wereld

Data vormen een belangrijk onderdeel van de opleiding. Het goed omgaan met data betekent dat organisaties hun service niveau kunnen ontwikkelen richting consumenten, fans en leden. Tijdens deze opleiding leer je data te gebruiken om marketingprocessen te versterken en daarmee een sterkere binding met je achterban te realiseren. We leren je welke oplossingen er zijn in een wereld waarin marketing en IT steeds dichter bij elkaar staan. Daar liggen enorme kansen voor iedere sportorganisatie.

Onze kerndocenten

Peter is de opinieleider in Nederland als het gaat om bouwen van een digitale strategie voor organisaties en de doorvertaling daarvan in nieuwe marketingconcepten. Dé digitaal expert van de sport.

Prijs : 2.950,- ex BTW

Beschikbaarheid : 20

Locatie : Business of Sports Academy | Slot Zeist

Stuur een bericht.

Voor- en achternaam

Email

Bericht