info@businessofsports.nl | 040 - 782 00 03
Digitale & datadriven strategien voor sportorganisaties

Omschrijving

Ben jij een ambitieuze professional en op zoek naar kennis over de digitale impact in de sport? Dan is de vijfdaagse executive opleiding  ‘Digitale & data-gedreven strategieën voor sportorganisaties’ iets voor jou!

De opleiding focust zich op de uitdaging die moderne sportorganisaties hebben om een succesvolle digitale strategie te ontwikkelen. Zeer deskundige docenten en topmensen uit de praktijk nemen je vanuit een breder bedrijfskundig perspectief mee in de laatste inzichten van actuele thema’s als; van big naar small data, data capturing, fanbase marketing, sporteconomie en digitale strategie. Deze meerdaagse opleiding voor professionals in de sport wordt gegeven op de Campus van Business of Sports Academy, Slot Zeist.

Het unieke executive opleidingsprogramma is opgebouwd uit twee blokken en beslaat in totaal vijf werkdagen. Het eerste blok duurt drie dagen, aaneengesloten met diners en (facultatieve) overnachtingen. Het tweede blok van twee dagen volgt op enkele weken na de driedaagse bijeenkomst. Direct vanaf de start van het programma gaat de groep als geheel aan de slag. Naast de verworven kennis maak je als deelnemer een ‘masterpiece’ met andere deelnemers dat model staat voor de digitale strategie van jouw organisatie.

Het unieke executive opleidingsprogramma is opgebouwd uit twee blokken en beslaat in totaal vijf werkdagen. Het eerste blok duurt drie dagen, aaneengesloten met diners en (facultatieve) overnachtingen. Het tweede blok van twee dagen volgt op enkele weken na de driedaagse bijeenkomst. Tijdens het programma worden cases behandeld uit de praktijk en deze worden bediscussieerd onderbouwd door actuele inzichten. Direct vanaf de start van het programma gaat de groep als geheel aan de slag. Naast de verworven kennis maak je als deelnemer een ‘masterpiece’ met andere deelnemers dat model staat voor de digitale strategie van jouw organisatie. De uitkomst van deze vijfdaagse opleiding is het ontwikkelen van geheel nieuwe perspectieven vanuit het digitale domein toepasbaar op de sport.

Slim gebruik maken van data in de digitale wereld

Data vormen een belangrijk onderdeel van de opleiding. Het goed omgaan met data betekent dat organisaties hun service niveau kunnen ontwikkelen richting consumenten, fans en leden. Tijdens deze opleiding leer je data te gebruiken om marketingprocessen te versterken en daarmee een sterkere binding met je achterban te realiseren. We leren je welke oplossingen er zijn in een wereld waarin marketing en IT steeds dichter bij elkaar staan. Daar liggen enorme kansen voor iedere sportorganisatie.

Informatie

Startdatum: september 2018
Lesdata: nog te bepalen
Duur: 5 college dag
Locatie: Slot Zeist
Kosten: €2.975,- ex BTW