info@businessofsports.nl | +31 (0) 6 150 144 08

Onze docenten

De docenten verbonden aan Business of Sports Academy zijn allen specialist in hun vakgebied. Experts uit de praktijk, zoals succesvolle ondernemers of vakdocenten verbonden aan verschillende opleidingsinstututen. In ieder programma wordt er een zorgvuldige selectie gemaakt van docenten en gastsprekers. Hieronder een greep uit onze topdocenten.

Niels Cannegieter

Event ondernemer

Niels Cannegieter is een ervaren event ondernemer en is al jaren succesvol met zijn eigen bedrijf Thinc Ahead. Met klanten als Herbalife, Bavaria, BMW en NOC*NSF is Niels internationaal werkzaam en heeft als producent, rechtenhouder of als toernooi directeur rollen gehad in de event-industrie.

BEKIJK PROFIEL

Imre van Leeuwen

Directeur / Eigenaar SportVibes

Imre is Directeur Events bij SportVibes en van de grootste events organisaties van Nederland. In het verleden was hij directeur / eigenaar van Shivers een bedrijf dat vooral gericht was op sportevent. Na de fusie met SportVibes bestaat het bedrijf naast een afdeling Events, uit Digital en Marketing.

BEKIJK PROFIEL

Toon Gerbrands

Algemeen Directeur PSV

Toon Gerbrands  heeft vele successen achter zijn naam staan in de sport. Zijn passie, zijn aanpak en zijn visie staan borg voor een zeer inspirerende lezing met de sport en management als metaforen.

BEKIJK PROFIEL

Peter Sprenger

Digitaal Strateeg

Peter is de opinieleider in Nederland als het gaat om bouwen van een digitale strategie voor organisaties en de doorvertaling daarvan in nieuwe marketingconcepten. Dé digitaal expert van de sport.

BEKIJK PROFIEL

Karin Veldkamp

Senior Communicatie Adviseur

Karin Veldman heeft 15 jaar ervaring als communicatieadviseur. Zowel bij commerciële organisaties als overheidsorganisaties. Als adviseur, als medewerker/uitvoerder en als trainer.

BEKIJK PROFIEL

Bob van Oosterhout

Expert Sportmarketing Triple Double

Bob van Oosterhout is een grote naam in de sportmarkt. Een commercieel, creatief en enthousiast sportmarketeer met een enorm netwerk in het bedrijfsleven, de sport en (sport)media.

BEKIJK PROFIEL

Jelle Schoemaker

Kerndocent HAN

Er zijn weinig zaken die zoveel bijdragen aan onze westerse welvaart als dat sport doet. Jelle gebruik economische analyses om verhalen te vertellen over de invloed van sport op onze maatschappij.

BEKIJK PROFIEL

Bas van den Beld

Digital Marketing Strategist

Bas van den Beld is een award winning consultant, trainer en professioneel spreker die wereldwijd organisaties help bij de adaptie van het continue veranderende media landschap.

BEKIJK PROFIEL