info@businessofsports.nl | +31 (0) 6 150 144 08

08-11-2017

Vijfdaagse

per persoon /

2.950,-

Digitale & data-driven strategieën voor sportorganisaties

Docent

Peter Sprenger

Category

Meerdaagse opleiding

Deelnemers

Nog geen deelnemers

Course Reviews

Geen reviews

Omschrijving

Ben jij een ambitieuze management professional in de sport? Dan is de opleiding ‘Digitale strategieën en nieuwe verdienmodellen voor sportorganisaties’ iets voor jou. De opleiding focust op de uitdaging voor moderne sportorganisaties om een succesvolle digitale strategie te ontwikkelen. Als deelnemer krijg je van zeer deskundige docenten en topmensen uit de praktijk de laatste inzichten aangereikt in fanbase marketing, sporteconomie en digitale strategie.

Deze meerdaagse opleiding voor professionals in de sport wordt gegeven op de Campus van Business of Sports Academy.

Doel en opzet

Het unieke executive opleidingsprogramma beslaat vijf werkdagen. Het eerste blok duurt drie dagen, aaneengesloten met diners en (facultatieve) overnachtingen. Het tweede blok van twee dagen volgt op enkele weken na de driedaagse bijeenkomst. Direct vanaf de start van het programma gaat de groep als geheel aan de slag. Naast de verworven kennis maak je als deelnemer een ‘masterpiece’ met andere deelnemers dat model staat voor de digitale strategie van jouw organisatie.

Programma

In een intensief programma leer je hoe je maximaal kunt profiteren van ontwikkelingen in de digitale omgeving van de sport en ga je aan de slag met innovatieve strategieën.

Voor wie is deze opleiding geschikt?

De training is speciaal ontwikkeld voor professionals in de sport zoals directeuren, managers en marketeers van zowel commerciële als non-profit organisaties. Van deelnemers wordt een HBO of academisch werk en denkniveau verwacht. De groep bestaat uit 20 deelnemers. Deelnemers ontvangen een diploma bij succesvolle afronding van de opleiding.

Slim gebruik maken van data in de digitale wereld

Data vormen een belangrijk onderdeel van de opleiding. Het goed omgaan met data betekent dat organisaties hun service niveau kunnen ontwikkelen richting consumenten, fans en leden. Tijdens deze opleiding leer je data te gebruiken om marketingprocessen te versterken en daarmee een sterkere binding met je achterban te realiseren. We leren je welke oplossingen er zijn in een wereld waarin marketing en IT steeds dichter bij elkaar staan. Daar liggen enorme kansen voor iedere sportorganisatie.

Onze kerndocenten

Peter is de opinieleider in Nederland als het gaat om bouwen van een digitale strategie voor organisaties en de doorvertaling daarvan in nieuwe marketingconcepten. Dé digitaal expert van de sport.

Bas van den Beld

Digital Marketing Strategist
BEKIJK PROFIEL

Bas van den Beld is een award winning consultant, trainer en professioneel spreker die wereldwijd organisaties help bij de adaptie van het continue veranderende media landschap.

Bob van Oosterhout

Expert Sportmarketing Triple Double
BEKIJK PROFIEL

Bob van Oosterhout is een grote naam in de sportmarkt. Een commercieel, creatief en enthousiast sportmarketeer met een enorm netwerk in het bedrijfsleven, de sport en (sport)media.

Ger Hofstee

Professor in Marketing
BEKIJK PROFIEL

Ger Hofstee studeerde macro-economie, marketing, bedrijfskunde en ‘e-learning and digital cultures’ en is heeft als adviseur meer dan 90 marketing projecten in verschillende industrieën begeleid.

Toon Gerbrands

Algemeen Directeur PSV
BEKIJK PROFIEL

Toon Gerbrands  heeft vele successen achter zijn naam staan in de sport. Zijn passie, zijn aanpak en zijn visie staan borg voor een zeer inspirerende lezing met de sport en management als metaforen.

Prijs : 2.950,- €

Beschikbaarheid : 20

Locatie : Business of Sports Academy | Slot Zeist

Stuur een bericht.

Voor- en achternaam

Email

Bericht

Andere opleidingen

12-10-2017

Eendaagse

25-01-2018

Jaaropleiding

2018

Eendaagse